125 ccm

CB125F

CB125F vám dá svobodu, odpoutá vás od hromadné přepravy či nekonečného čekání v zácpě. Všimněte si jejích ostře řezaných hran; nádrže připomínající široká ramena, navíc zvýrazněné bočními plasty. Vepředu dominuje agresivní maska se světlometem a kompaktní přístrojovkou, která obsahuje otáčkoměr i ukazatel zařazené rychlosti.

VÍCE O MODELU CB125F

MSX125

MSX125 je malý motocykl, ale ovládáním a pocitem z jízdy připomíná o mnoho větší stroj. Ovládání spojky a řazení rychlostních stupňů je stejné jako u velkých motorek a svalnaté tělo disponuje řadou řešení, které zajišťují vyváženou, dynamickou a pohodlnou jízdu.

VÍCE O MODELU MSX125

DAX125

Možná si říkáte, proč se vlastně jmenuje Dax. Hlavní rám z lisované oceli ve tvaru písmene T totiž vypadá jako Dachshund – jezevčík. Po konstrukční stránce a svým robustním a stylovým designem je to moderní dílo 21. století. Další díly mají dokonalé dobové detaily: vysoká řídítka mini ape, nahoru zahnutý tlumič výfuku inspirovaný terénní jízdou a dvojité sedlo. To všechno dodává Hondě Dax nezaměnitelný a okouzlující vzhled.   Sedlo je ve výšce pouhých 775 mm a pohodlí a uvolněná, ale vzpřímená pozice vám zajistí přirozenou kontrolu. Vysoce kvalitní odpružení – 31mm obrácené přední vidlice a dvojité zadní tlumiče – se postará o luxusní jízdu. To všechno ve spojení se širokými předními i zadními pneumatikami, které dokonale přilnou ke každému druhu povrchu. Pro pocit jistoty a klidu je tu ještě jednokanálové ABS, které řídí brzdnou sílu na hydraulické přední a zadní třmeny.

VÍCE O MODELU DAX125

CB125R

Model CB125R skrývá nadupaný výkon ve stylové siluetě a nabízí začínajícím jezdcům vzrušující zážitek z jízdy. Menší bratříček úžasného modelu CB1000R, a tedy člen rodiny Neo Sports Café, je na první pohled nepřehlédnutelný díky výraznému provedení, které skrývá trubkový ocelový rám. Nabízí luxusní prvky, jako je špičkový LCD přístrojový panel a plné LED osvětlení, ale co vás skutečně zaujme, je mimořádný výkon nového motoru DOHC o objemu 125 ccm a přesné odpružení s vidlicemi Showa SFF-BP. Malý, avšak nesmírně zábavný motocykl. CB125R se vyznačuje svým minimalismem. Čím víc na něm budete jezdit, tím větší jistotu získáte. Díky své kompaktní velikosti je snadno ovladatelný, a přitom je díky vlastnostem velkých motorek skvělým prvním krokem do světa „opravdových“ strojů. Zcela nový jednoválcový čtyřventilový motor DOHC zvyšuje maximálního výkon o 1,2 kW a točivý moment o 1,6 Nm s ovládáním šestistupňovou převodovkou s plynulým řazením.

VÍCE O MODELU CB125R

SUPER CUB C125

Přitažlivost modelu Super Cub nikdy nevyšla z módy. Model Super Cub poskytuje již více než 60 let jednoduchou a spolehlivou přepravu milionům lidí po celém světě.  Skútr, který vyzařuje retro styl, je autentický do posledního šroubku, ale zároveň moderní v každém detailu, je stejně užitečný jako kdykoli předtím. Nyní se zcela novým, vzduchem chlazeným motorem, který zaručuje vyšší výkon a nižší spotřebu paliva, a s modernizovaným příjemně tlumeným zavěšením.Model Super Cub C125 byl původně navržený jen pro jezdce, nyní se však dodává s připraveným sedlem a stupačkami pro spolujezdce. Veškeré osvětlení obstarávají výkonné LED a klíč Honda Smart Key je moderní vymoženost, kterou stačí mít blízko stroje, když chcete vyrazit. Ovládá také imobilizér jako dodatečnou ochranu proti krádeži a má funkci zpětné odezvy – po stisknutí tlačítka blikají kontrolky, které vám pomohou najít váš model Cub.

VÍCE O MODELU SUPER CUB C125

MONKEY

Jste připraveni jezdit na něčem úplně jiném? Modelu Monkey se nic jiného nevyrovná. Má svůj osobitý styl. A charakter, který se nedá k ničemu přirovnat. Chromovaná, vysoce posazená řídítka, a navíc rám, kyvná vidlice a tlumiče nalakované stejnou barvou jako drobná palivová nádrž – a vysoce zvednuté blatníky – to vše přitahuje pozornost, stejně jako mohutné pneumatiky s blokovým vzorkem. V jeho nitru se ale skrývá úplně nový, úsporný vzduchem chlazený motor o objemu 125 ccm a pětistupňová převodovka, které jsou přišroubované do robustního podvozku s brzdovým systémem ABS řízeným jednotkou IMU. Navíc je malý a lehký, váží pouhých 107 kg, má pohodlné sedlo ve výšce pouhých 775 mm nad zemí a stylový (a užitečný) ocelový trubkový nosič, který je nyní součástí standardní výbavy. Malý motocykl s velkým srdcem, který je zkonstruovaný tak, aby vás bavil. To je Monkey.

VÍCE O MODELU MONKEY